Första inlägget 2010

Tänk vad tiden går fort, det har nu gått ett helt år sen förra nyåret. Känns sjukt!
2010 kommer bli ett bra år det vet jag. Fyllt med glädje, oro, kärlek, spänning, önskan, lycka och massa annat.

Vill rätta lite fel jag skrivit i tidigare inlägg.
Självklart är det inte den 18 april vi kommer få reda på vilket kön det är på den lilla för då hoppas vi att den redan är ute. Utan det är den 18 Januari.
Sen skrev jag också att Alex och jag förlovade oss 6/2-09 och det var också fel. Rätt datum är 6/3-09.
Så nu har jag gjort det:)

Dagen igår var trevlig. Först när vi vaknade åt vi frukost och gjorde oss iordning för nyårsbandyn. På med varma kläder, chokladen skulle värmas, termosarna fyllas och så var det dags. Är perfekt nu när vi har bor så nära att bara ta en liten promenad ner till ekvallen.
Nere vid bandyn träffade vi många utav dom vi senare skulle tillbringa kvällen med.

Efter matchen gick jag och Alex hem, tände ljus och bäddade ner oss i soffan till filmen baksmällan som pappa varit och lämnat i brevlådan. HERREGUD, vilken film! Ett måste att se, skitjobbig men skitrolig!
Jensa och hans tjej Alexandra kom förbi och gjorde sig iordning hos oss. Eller Alexander och Jensa satt och drack öl medans jag och Alexandra lockade håret och smikade oss. Var riktigt roligt!

Sen åkte vi! Det var skoj hos Jocke, Wilda var med och höll igång hela natten. Alla var glada och jag var NYKTRAST på stället: ) Det vart ett par vändor med bilen för att hämta och lämna folk. Me ähh.. det var ganska skönt med några pauser.

Alla tjejer hos Jocke tyckte det var roligt att klappa den lilla magen och fråga om den. Dock sa typ varande tjej
-"Hur långt har du gått?"
-"6 månader"
-"Fast du är inte så stor"
När man hört det typ (inte 100 gånger) men 5 iaf då börjar man tycka så själv fast jag tidigare känt mig ganska STOR. Jaja.. ska bli skönt att komma till barnmorskan igen den 14e så hon kan säga att allt är bra: )

Tror vi drummlade in vid 3 inatt så nu har vi sovit gott och ätit god frukost. Snart väntar en promenad med Joakim och My och deras lilla hund Melker.Sen blir det pizza och film för hela slanten.


Nu önskar jag er alla Gott Nytt År och God Fortsättning!

Kärlek Liza


Fuerteventura nov -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0