Jag är helt slut

Första dagen på jobbet idag efter lång ledighet. Var tungt att ta på sig täckbyxor,kängor,mössa,vantar,halsduk och en tjock jacka för att pulsa upp till jobbet. Tror jag har lagt på mig några kilo under julen: ) Hur många exakt får vi veta den 14e då jag ska träffa barnmorskan igen.

Fick precis se en bild från Nyår.. Vart lite glad när jag såg den för här syns det verkligen att jag har ett litet mirakel i magen!


Från vänster Alexander, Jag, Jocke, Alexandra, Jensa och Pierre.

Nu har jag precis tagit ett skumbad, oljat in magen och sitter framför tvn med en skål med glass och fruktsallad mums! Skönt att det är en kort vecka så man får börja lite lätt.För jag är slut!
 Imorgon kväll ska jag, Alex och Wilda ta en promenad ner och titta på Alex lillebror som spelar Bandy i Hammarby när de ska möte Gustavsberg på Ekvallen.

Sen på lördag kommer Jonas och Elin (Jonas är en gammal vän till Alex) och deras lilla Winston (En mops) hem till oss. Winston och Wilda har aldrig träffats så vi tänkte gå en promenad och sen bjuda de på middag. Ska bli mysigt då de inte varit hemma hos oss sen vi flyttade och de senaste gångerna vi träffats har vi varit hemma hos de.

Jag älskar snön, hoppas nästa vinter blir lika fantastiskt VIT som denna. Det önskar jag mig iaf:)




I helgen kanske det blir nya magbilder. Det känns som om det går snabbt nu.
En vän till mig som också är med barn gjorde i veckan en magavjutning är så nyfiken på resultatet.
Väntar med spänningen på bloggen Jannike:)

Ne.. Nu smälter glassen. Hörs snart!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Malin

Är bilden innan eller efter den mumsiga nyårsmiddan? :)

2010-01-09 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0