Lite bilder..

Ibland tycker jag dagarna blir så sega när man är ledig. Speciellt när man inte har planer för dagen.
Imorse gick jag och wilda en härlig morgonpromenad på ösbyträsk(vågat). Jag älskar när det är så här kallt att det knarrar i snön av varje steg man tar.
Efter det tog vi bilen och åkte upp till Malin för lite fika, super mysigt! Och det är precis som Malin säger "Hur svårt är det" att bara ses. Man måste bara bestämma och ta tag i det innan det rinner ut i sanden.
Sen har Åsa varit här en sväng och kännt och klämt på magen, hon fick sig några slag tillbaka: ) Försökte lyssna med tratten efter hjärtat men det gick inte..Men det är fullaktivitet därinne nästan hela tiden så jag är inte speciellt orolig. Vet att jag snart får höra det lilla hjärtat slå igen. Blir spännande och se var det ligger på nästa gång.
Första gången slog det 144 slag/min
Andra gången slog det 138 slag/min (detta var dock tidigt på morgonen tror den lilla/lille inte hade vaknat rikigt)

Satt och tittade på lite gamla bilder idag, är så roligt att se kort från vecka 20 då jag tyckte jag var jättestor:)
Man ser ganska stor skillnad jämfört med nu, se själv?





Jag börjar känna nu mer och mer att jag är konstant hungrig. Tror det är för att den lilla/lille håller på att lagra fett. Tänk att den nu väger ca 1 kg och om 3 månader kommer den förhoppningsvis väga minst 3 gånger så mycket. Kanske inte är konstigt är magen kurrar...

Tänkte även jag skulle lägga upp en liten bild på mig och Wilda från Julafton:) Var inte lätt att få henne att sitta still därav är kanske inte bilden den bästa...

'
Lite julfina var vi:)

Snart kommer min mamma hem som har varit på Irland. Är konstigt när hon är borta när man är van att ha henne så nära. Längtar tills hon kommer hem.. Älskar att ha en mamma! Mamma är bäst!

Hade hoppats på bio ikväll men finns inga biljetter till Avatar 3D så vi får se vad vi gör kanske blir bowling eller något annat trevligt. Imorgon har Alex match på ekvallen blir väl en promenad ner och titta på den,sen lugnt! Alex börjar nämligen jobba på måndag själv är jag ledig t.om onsdag:)

Föresten har börjat spana på barnvagn så har ni någon som ska göra sig av med en eller om ni ser en super kampanj i tidningarna... TIPSA mig:)

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: pinglan

LIZA!!!

Man går inte ut på någon is förutom Ekvallen överhuvudtaget utan isdubbar det hoppas jag att du förstår!!! Jag är alltid övertygad om att jag är den avgörande länken som gör att isen rämnar även när en traktor plogat väg på isen( plötsligt är där 50 kg för mkt eller hur??)

Ja du ska vara glad att du har mamma å pappa nu ....saknade mina extremt när jag blev mamma.....njut av dem ta emot råd och be om barnvakt.....det är en förmån att ha dem ...jag lovar

ha det bäst ...så kanske vi kan ses snart....trillar kanske in på en fika efter jobbet nån dag om det är ok

kramizar Pinglan

2010-01-02 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0