Lite sliten men vi hade kul:)

Ojojoj vad jag är trött idag! Igår vart det bowling som jag skrev i tidigare inlägg, det var mindre roligt då jag inte alls var på topp som jag brukar. De andra slog mig med hästlängder:/ men inte ger jag upp för det.
Efter bowlingen satt vi kvar ett tag och snacka, de andra drack nån öl och jag åt lite gott och blandat:)

Sen åkte Jag, Alex, Totte, Jensa och Alexandra hem till oss för att fortsätta kvällen med lite spel. Var superkul! Känns som om det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort de senaste dagar.

Vi fortsatte spela tills vi insåg att klockan var 04.30. Jag och Alex körde hem alla eller det var mest jag som körde..:) men på vägen tillbaka vart vi hungriga och bestämde oss för att åka till shell och äta en  toast.
Strax efter 5 kom vi hem igen. Då bäddade vi iordning på soffan och satte på den bästa svenska julfilmen någonsin "Tomten är far till alla barnen" Sen somnade vi gott.

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde 11.00 så då var det bara att kliva upp och göra frukost, för Alex skulle iväg på bandymatch med samling 12.00

Nu har jag precis varit ute med wilda i kylan och tagit mig en dusch. Snart ska jag och Petra åka till forum. Ska ta oss in på barnenshus och titta på barnvagnar. Barnvagnar är Petras "område". Det första hon sa till mig när jag berättade att jag var med barn var "Du får inte köpa någon barnvagn utan att prata med mig" Känns tryggt för hon kan allt fråga mig inte hur men hon kan ALLT. Vore så skönt att bestämma sig för en vagn så man vet vad man ska utgå ifrån när det kommer till priser m.m.

Senare ikväll tror jag att det blir Avator i 3D, blir super! Älskar när mina dagar är fylda av roliga aktiviteter.

Uppdaterar snart igen...

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0