Första semestern med lilla familjen

I fredags åkte vi till kolmården på en minisemester tillsammans med våra fina vänner Jensa och Alexandra.
Vi hyrde en villa fredag-söndag helt perfekt! Vi grillade,spelade kort och bara mös.
På lördagen bar det av till kolmårdens djurpark vilket uppskattades mycket av Tyra 3 månader:)

Trots värmen höll vi humöret uppe.


Blöjbyte i vagnen...


och klappa getter var det bästa!

Tack Jensa och Alexandra för en underbar helg.

Tiden går så fort och Tyra har blivit så stor. Hon känns nu som en riktig bebis och inte längre något spädbarn.
Just nu känner jag mig väldigt tillfreds med mitt liv. Jag har den finaste lilla familj, det e sommar +
Bodyjoy mailade och vill förmodligen köpa 3 tavlor av mig.Tänk om jag får ha mina tavlor på väggarna där. Tänk hur många som kommer se dom varje dag. Sen ringde en instruktör och ville ha 2 till sig själv. Roligt! Är glad att någon håller mig kreativ.. så hör av er om ni ska på bröllop, födelsedagskalas eller bara vill unna er något.. För detta är den perfekta presenten:)




Skriver snart igen nu väntar sängen
Kärlek Liza





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0