Händer nya saker varje dag <3

Det känns som om tiden går så otroligt fort. På tisdag blir Tyra redan 3 månader. Ska man ha kalas då kanske.?:)
För tre månader sedan just idag gick jag runt med värkar och hade ingen aning om vad det var för någon liten människa som skulle förändra vårt liv. Att det skulle vara en sån perfekt liten underbar Tyra hade vi ingen anning om.  
Det känns som om hon har blivit så stor och det händer nya saker för varje dag. Igår hittade hon tummen för första gången, annars har det varit hela handen in i munnen och vi har väntat på att detta ska hända. Tror hon kommer bli en riktigt suga-på-tummen-unge :)

Idag har Alex varit iväg och spelat golf så när jag och Tyra skulle gå ut med Wilda bar jag
Tyra i famnen. Helt plötsligt tittar hon på Wilda och ger ifrån sig ett stort leende. Sen strax efter kommer det som kan få varje mamma/pappa att börja gråta, det första skrattet! Helt underbart.. Hon skrattade några gånger men nu är det som borta igen.. Undrar när man får höra denna energikick igen! Älskade unge! Stoltare mamma får man leta efter det vart samtal och sms till alla närstående, herregud. Tänk att det fortfarande känns som om jag är den enda i hela världen som har den perfektaste lilla ungen. Jag låter precis som dom flesta föräldrar "jag har nog den sötaste ungen" "åh hon är så fin, hon är finast av alla"  men det är väl härligt. Att man är stolt över sitt barn. Det SKA man vara, det borde ALLA vara!



Ikväll väntar grillning med älskling!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh, vilket underbart kort!

2010-07-15 @ 10:59:12
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0