Herregud vad det är varmt.

Vi ska inte klaga men när man har en sån här liten som man hela tiden går och bär på, det ska ammas och svetten lackar då kan man få gnälla lite men bara lite:)

Idag väntas kalas hemma hos Alex mamma då hans lillebror fyller år:) Det blir mat och lite fika alltid lika trevligt.
Nu börjar det hända lite med mina tavlor, har en beställning och tre på ingång. Känns härligt att mina tavlor snart kommer pryda ett av värmdös största gym.. inte illa! Lite svårt att måla i denna värmen men nu när vi har fina altanen är det den perfekta verkstaden! Så imorgon blir det införskaffa material och sen sätter jag fart.
Här kommer en bild på min senaste tavla Lycka!



Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0