Precis hemkommen..

..Efter en supertrevlig kryssning tillsammans med min lilla familj och Alex mamma med man.
Ibland kan man tro att det ska vara bökigt att åka iväg med en sån liten som Tyra men det är faktiskt tvärtom.
Tyra är mer nöjd än när vi är hemma en hel dag. Det händer mer, finns mer att titta på och det finns ingen mamma som vill hinna plocka ur diskmaskinen, tvätta, laga mat m.m.
Vi har ätit gott, drukigt gott och bara varit, helt underbart. Tänk att man kan sova så gott i en hytt på Silja galaxy.
Bilder kommer. Tack Åsa och Leffe <3

Nu har jag precis tagit mig ett härligt bad. Var efterlängtat har inte badat sen Tyra låg i min mage men nu blev det verkligen av.

Här tuffar det på. Nu är det bestämt att min vän Linnea (hon gör också tavlor) och jag förmodligen ska starta ett litet handelsbolag med våra tavlor.
Kreativatvå vad tror ni om det?
Tanken är att det ska bli en hemsida/webbshop där man kan beställa våra ordtavlor.. känner mig supertaggad.
Imorgon börjar jobbet med tavlorna till bodyjoy sen blir det dit på måndag för att sätta upp dom. Ska låna med mig Alex kamera så jag kan foto när dom sitter på plats.

Konstaterade också idag när jag låg och tittade på foton som Alex tagit under kryssningen att jag faktiskt är väldigt nöjd med mig själv i många avseenden. Vilket känns grymt!
Det kan låta kaxigt  eller stötande för vissa men mina vänner som känner mig vet att det inte är så utan det är väl bara så härligt att få känna sig nöjd. Slippa gå och ha ångest över det ena och det andra. Självklart finns det kilon som ska bort m.m. men det finns även väldigt mycket som jag gillar. Jag är den jag är det kan ingen ändra på. Du är den du är och det går heller inte att göra något åt än att gilla läget. Någon sa till mig att kan man inte älska sig själv så kan man inte heller älska någon annan och jag tror det är där det börjar. Inifrån och ut.





Imorgon ska jag ringa min barnmorska igen. Var ju där på återbesök för några veckor sedan och var helt inställd på att göra en undersökning när hon ställer frågan "Vill du vi ska kolla eller känns allting bra?"
Jag tror nästan varenda tjej som fick detta val skulle svara precis som jag. "Ne det behövs inte, det känns bra"
För vem ställer sig upp och applåderar när dom ska till gynekologen? Någon?
Men i efterhand ångrar jag mig, jag var ju inställd på det varför gjorde jag det bara inte. Vore skönt att veta att allt är okej. Så imorgon ska jag boka ny tid till och för cellprov. Önska mig lycka till:)

All kärlek Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0