Livet är inte rättvist

Tiden rinner iväg. Alex och jag är nu hemma tillsammans efter hans operation och det är toppen.

Glad midsommar på er föresten eller..? jag vet inte.
I torsdags hände det som inte får hända. En av Alex bästa vänner omkom i en motorcyckel olycka.
Vet inte vad jag har att säga känner mig tom. Tänk att livet kan ryckas ifrån en så plötsligt.
Ikväll väntas gäster på grillning. Alex frågade precis om vi skulle bjuda dom på champange, en champange som säkert har stått på skåpet några år. -Självklart ska vi det för vem vet vad som händer imorgon!
Jag tänker på dig M och jag tänker på din familj. Jag tänker på alla minnen, jag tänker på Tyra som så gärna hade velat lära känna dig! Jag tänker på Alex som förlorat en så nära vän. Det värsta är att man inte fattar. Man fattar inte att man aldrig mer kommer höra din röst, se på dig, skratta med dig!
Vad ni än gör.. var rädda om er och varandra! Lev livet för det gjorde M!

Igår var det iaf midsommar och den firade vi hos Alex mormor och morfar. Jag band en krans till Tyra, vi hade femkamp och åt supergod mat! Tyras första "högtid/tradition"  så mysigt!
Längtar redan tills nästa år då ska vi dansa smågrodorna runt midsommarstången:)


Älskade Tyra <3

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Melanie

Ursch vad hemskt och tråkigt att höra! :( Man ska verkligen leva IDAG och i NUET. Man glömmer det så lätt i vardagen tyvärr. Kram på er!

2010-06-27 @ 08:25:02
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Liza! Du är världens bästa! Fortsätt blogga tycker jag, är mysigt med uppdatering och bilder. Men förstår om det blir för mycket så du gör såklart som du känner. Har ju turen att få följa ditt liv ändå :) Längtar tills på torsdag, ska bli så kul! KÄRLEK

2010-06-30 @ 11:22:44
Postat av: Pinglan

Vad fint du skriver ...både om sorg å glädje!!!Ja M ....vad ska man säga...livet är INTE rättvist!!

kramizar till den supersöta Tyra!!1

2010-07-05 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0