19 dagar kvar att jobba: )

Jag känner mig trött. Vet inte om det är av ledigheten, förkylingen eller graviditeten. Förmodligen en blandning av alla tre. Kanske har jag tagit mig för mycket vatten över huvudet när jag tror mig kunna jobba hela mars ut. Men jag hoppas, ska sätta upp små mål. En vecka itaget och när jag räknade efter är det bara 19 jobbdagar kvar. Låter inte så svårt:)

I fredags åkte jag och Veronika till uppsala för att träffa Stephanie och hämta vagnen+bilbarnstolen jag köpt.
Jag är så nöjd, nu står allt här och pryder min hall. Tänk att det snart (om bara några veckor) ska ligga en liten där. Drömde om det lilla miraklet inatt, att den var här hos oss nu.

Rörelserna i magen är klart tydliga nu men det är inte längre som sparkar, utan nu kan man känna något puta ut från magen t.ex. en armbåge eller en fot. Gärna går det igång precis när vi ska sova. Älskar att känna alla dessa små rörelser då jag varje gång påminns om att allt är bra:)



Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Lördag 13/3-14/3 Ev SPA med Bästa Sofia
Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Måndag 5/4 BF <3

Igår var vi och firade Linnea på hennes 23års dag. Blir så varm i kroppen när jag tänker på hur många vänner jag har. Riktiga vänner, vänner för livet!
Jag älskar att umgås med dessa tjejer dom ger mig så mycket och jag hoppas jag kan ge dom dubbelt tillbaka.
Jag vet att jag är först ut och skaffa barn och det blir väldigt speciellt och stor uppståndelse kring det hela men jag kan lova att jag längtar minst lika mycket tills jag får titta på och vara delaktig under eran väntan.

Åh vad jag vill ha vår nu. Tänk er att få gå i skinnjacka och gympaskor på en härlig promenad i solen. Drick kaffe på altanen och höra alla vårfåglar kvittra.
Känns inte som om jag riktigt njöt av förra våren, var då mitt uppe i allt. Men i år ska jag njuta, det kan jag lova!



Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Mosan

Hjärtat mitt... Vad du skriver fint! Tack själv för i lördags... Du är verkligen en underbar vän!

Puss på dig o miraklet

2010-03-08 @ 21:37:53
Postat av: mamma

Jag älskar snö!! Men när man ser bilden så blir jag

så sugen att gå där brevid er!! Det ser härligt ut!

Ja, det är underbart med vänner, gäller att vara

rädda om varandra!

Kram mamma

2010-03-10 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0