Äntligen fredag och...

Jag klarade veckan på jobbet. Mitt mål är ju att jobba fram till påsklovet v.14 men tar det lite vecka för vecka. Kändes skönt att gå hem idag och känna att jag klarat denna vecka, bara 3 kvar:)

Idag är det fullfart i magen. Den lilla dansar, hickar och snuttar på samma gång:) Älskar känna rörelserna och se magen guppa upp och ner.
Igår hade vi tjejkväll hos mamma med bastubad. Var jättemysigt! Fick en jättegullig mössa till lilla miraklet utav Linnea och idag fick jag två bodysar av mamma. Tack alla fina för era presenter!

Imorgon blir det prylmarknad på skolan och sen pyssel hemma. Ska försöka göra klart en massa projekt jag påbörjat. Städa lite kanske!

Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Torsdag 18/3 08.30 BVC
Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Måndag 5/4 BF <3

Ska försöka ta lite nya bilder på magen i helgen. Nu växer det så det knakar, förstå att den lilla kan komma vilken dag som helst:)

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vafan ska den bli änu större och finare, herregud, wilda lär ju undra varför du vaggar fram när ni är ute ;)



(finaste magen iaf, måste bli en ännu finare sak som kommer ut snart snart snart får vi hoppas)



Hör av dig hur det blir i morgon, jag har ju också massa presenter juuuuh (<3)



Puss alec

2010-03-13 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0