I väntans tider

Det känns helt okej att gå i väntans tider. Dock är det två veckor kvar men den lilla skulle kunna komma när som helst. Jag får ingen ro till att packa BB-väskan, vet inte varför om det är för att jag inte riktigt förstår att det snart är dax eller vad det handlar om. Men jag ska ta tag i det vore så hemskt att behöva yra runt när det hela satt igång. Den lilla i magen är nog piggare än någonsin. Känner mycket rörelse just nu, vilket känns tryggt.

Helgen har varit lugn. I fredags var vi hemma hos Alex mamma och åt en underbar middag och tittade på så ska det låta. Första gången jag märkte av hormonförändringar var när jag började storgråta till EMD´s All for love.
Herregud vad hände, allt bara kom över mig!: )
Igår var det frukost med tjejerna på della, tror jag åt upp halva fiket:) Sen Naturhistorsiska med mamma, Claes, Linda och hennes små änglar Oliver och Leo. Kan väl säga att jag hade inga problem att somna igår iaf.

Nu har jag och Alex precis varit ute och gått med Wilda efter att ha varit och ätit lunch med Jensa och Alexandra.
Alex har åkt hem till Jonas för att se på bandy finalen. Själv ska jag nog lägga mig på soffan och vila en stund, känner mig trött.
Sen vid 6 kommer Johanna och Kattis på kvällste. Mysigt! 
Nu är det bara 9 dagar kvar att jobba, känns okej just nu!

Planer framöver:
Tisdag 16/2 Alex 23 år<3
Onsdag 17/2 Förberedelsekurs Amning 15.00 MVC

Lördag 20/2 Fira Alex och Leif med Middag hos Åsa
Tisdag 23/2 Middag+ klädbytar-kväll Linnea:)
26/2 Tjejmiddag hos Åsa
Lördag 27/2 Jag fyller 23 år
Söndag 28/2 Brunch med tjejerna
1/3 16.45 MVC
2/3 Ikea med Bästaste Moa och Linnea
Onsdag 3/3 Bio med Mikis
Fredag 5/3 hoppas åka till Stephanie och hälsa på + hämta vagn
Lördag 6/3 1 årig förlovningsdag
Lördag 6/3 Fira finaste Linneas 23 årsdag

Torsdag 11/3 Middag + bastu med tjejerna
Torsdag 18/3 08.30 BVC
20/3 Frukost på Dellan med tjejerna 10.00

Lördag 27/3 Finaste Fanny kommer till Sthlm<3
Torsdag 1/4 Förhoppningsvis sista dagen på jobbet.
Måndag 5/4 BF <3




Nu längtar jag efter dig. Jag längtar efter att få hålla dig, pussa, krama och älska dig!
Tänk att få vakna pyssla om och klä dig.
Jag älskar dig redan nu!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: ewa

Det finns många som längtar nu!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack för en härlig myslördag!!

Kram

mamma

2010-03-22 @ 09:43:14
Postat av: malin

"Jag älskar dig redan nu".... du är väl för underbar!kärlek från fjällen

2010-03-22 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0