Still going strong

Nu har jag slutfört veckans jobb. Återstår nu bara 4 dagar.. jag tror jag kan, jag tror jag kan, jag tror jag kan:)
Jag känner mig stark inte lika stark som förra veckan men Im still going strong.
Idag fick jag en fin överaskning av min älskling. Ett par superfina nike skor.


Snart blir jag snabbast på byn med nya skor, barnvagn och hund.

Jag vet inte rikigt vad mer jag ska skriva. Dagarna flyter på den lille i magen blir allt lugnare men rörelserna blir allt starkare och ibland gör det rikigt ont. Jag känner mig stark inför förlossningen är nästan så jag hoppas på att gå över tiden några dagar så jag hinner ladda med påskägg och god påskmat.

Nu är det bara nio dagar kvar. Dax att börja gissa datum.
Beräknad födsel 5 april 2010
Vad tror ni?

Nu ska jag och min käraste åka och köpa pizza, MUMS!
Hörs snart igen.
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Moa

Härligt!

Jag gissar på den 9e...

Puss

2010-03-27 @ 21:36:54
Postat av: pinglan

nä ..vågar inte gissa...men nå står iaf paketen inslagna och väntar på att byta ägare

2010-03-28 @ 08:25:42
Postat av: Maria

Jag gissar på den 9 April...!! :-)



2010-03-28 @ 11:36:40
URL: http://mammarias.blogg.se/
Postat av: Melanie

vilka snygga! bra skor är ju ett måste när det snart nalkas många barnvagnspromenader:-)

2010-03-28 @ 16:53:24
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0