<3

Nu känns det som om jag börjar komma in i livet som mamma. Tog bara tre veckor:)
Vi har lärt känna Tyra bättre och det känns som om vi börjar förstå henne och hennes signaler mycket bättre. Jag har lättare att hantera när hon är ledsen utan att själv bli ledsen eller stressad. Men det tar tid man blir inte mamma över en natt det tar längre tid än så. Men jag är så stolt över Tyra, hon är helt underbar.

Igår träffade vi några av mammorna från föräldrarutbildningen och deras pluttar Nora och Harry.
Det var jättemysigt, vi satt och fikade och pratade om allt. Upptäckte att vi hade mycket gemensamt och många gemensamma frågor. Vi har bestämt nu att vi ska försöka ses en gång i veckan. Är roligt att ha några att umgås med som har barn i precis samma ålder.

Idag lyckades vi somna om när vi i vanliga fall brukar gå upp, vilket var jätteskönt. Vi sov till strax före nio.
Nu har vi varit ute på en liten promenad med Wilda och snart ska vi åka till mammas jobb och visa upp lilla miraklet.

Skriver snart igen
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jättetrevlig blogg, du skriver väldigt bra :)

Ska bli extra kul att följa bloggen nu när man är "blivande pappa".

Du och Alex verkar vara toppenbra föräldrar, och lilla Tyra är verkligen himla fin!

Jättegrattis igen, och som sagt, ska bli kul att följa bloggen och er under dessa första enormt spännande månader som nyblivna föräldrar.

Kram på er! // Oscar & Elin

2010-05-05 @ 18:39:22
URL: http://www.lightweb.se
Postat av: Anonym

Skulle va kul ifall ni ville komma till mitt jobb och visa upp den finaste Tyra.



Pussa Tyra från farmor, jag längtar efter henne hela tiden <3



Kram!

2010-05-05 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0