Jag börjar komma in i det här nu...

Äntligen känner jag att mamma lunket börjar passa mig. Jag njuter av dagen, av Tyra, av tiden på kvällarna och helgerna tillsammans med Alex, jag njuter av livet helt enkelt!

Världens bästa pappa med lilla Tyra <3

Idag har jag haft många bollar i luften på samma gång. Bakluckeloppis, planer inför ev. dop, städning och det är svårt för man blir hela tiden avbruten, man har lärt sig att allt tar lite längre tid. Man är så van att kunna göra en sak och slutföra den men så går det inte till med en liten. Tyra är den finaste ungen och jag älskar henne. Nu förstår jag varför folk säger "njut av spädbarnstiden" men till alla gravida därute låt det ta tid. Tro inte att det ska vara superroligt direkt för det är det inte. Det är mycket som ska på plats innan man kan börja njuta.
Anledningen till att jag njuter nu är mycket för att det börjat hända saker, man börjar få en reaktion på "allt" jobb man lagt ner med vakna nätter m.m. Nu kan det komma små leenden och det betyder så mycket.Det är värt allt. 

Igår var jag och träffade mina mammor igen. Åh det är alltid lika trevligt och ju mer vi träffas destu öppnare blir vi och vi upptäcker varje gång att vi alla är väldigt lika, har samma tankar och funderingar. Nästa vecka ska vi åka hem till en av tjejerna på lunch, ska bli supermysigt!

Det blev ingen babyrytmik idag då det var näst sista gången och jag kände att då kan jag lika gärna vänta tills efter sommaruppehållet.

Ne nu ska jag sätta på lite kaffe för snart kommer Malin och fikar med mig:)

Men som sagt Bakluckeloppis på söndag kom och shoppa loss i siggestagård..

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Tina

Som sagt, allt tar lite längra tid. Att städa hemma kan ta en hel dag utan att man egentligen blir nöjd eller ens färdig. =) Jag har fortfarande inte lämnat sakerna till dej i skolan ännu... Ska du dit något i dagarna? Jag ska nämligen dit på möte ikväll så då kan jag lämna lite saker till dej... Kram

2010-05-19 @ 14:52:39
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tråkigt att det inte blev någon Bakluckeloppis idag, men det hade inte varit kul i detta regn! Vi får se över en ny söndag. Det var fantastiskt att få vara med Tyra en heldag (igår), en helt underbar liten människa som man vill vara med så mycket man bara kan <3



kramar från farmor Åsa

2010-05-23 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0