Känner mig lite ostimulerad

Tänk att det snart är 4 veckor sen våran lilla Tyra kom till världen. Den dagen kommer jag aldrig att glömma.


Tyra och pappa på BB


Morgonmys hemma i sängen


Tyra sover gott på farmors arm


Tyra sover i bilen


Tyra och "moster" Moa


Tyra på mammas bröst

Nu när lilla Tyris och jag börjar komma in i lite rutiner då hon sover mest hela dagen förutom dom korta vakna stunderna då hon äter börjar jag känna mig lite ostimulerad. Går och plockar lite här lite där men jag behöver göra något kreativt men kommer inte riktigt till ro. Tror jag måste åka till panduro och handla lite så jag kan sätta igång med ett fotoalbumet till Tyra. Hoppas också att det blir en beställning på kärlekstavlan.




Här är den sista tavlan jag gjorde när jag gick i väntans tider




Har ni några andra förslag på vad man kan fylla sina dagar med?
Hör gärna av er om ni har vägarna förbi:) Ett besök är alltid välkommet.

Tror jag måste börja skriva min planer då det just nu är något grötigt i huvudet:)

Planer framöver:
Tisdag 11/5: Middag med tjejerna hos Moa 18.00
Onsdag 12/5 Träffa mammorna 12.00
 Torsdag 13/5 Tyra 1 månad <3
Måndag 17/5 Bvc 11.15
Måndag 17/5 Träffa Jennifer och EbbaLi

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Mia W

Promis med Mia och Elias på torsdag ;)

ja att planera upp sin vecka e ganska skönt så man har saker att se fram emot och så ;)

Kram till er

2010-05-10 @ 14:51:48
Postat av: Anonym

Mys med Linnéa, Moa och Noni på fredag! Det blir toppen! :) Ses imorgon! Kärlek

2010-05-10 @ 15:06:49
Postat av: Anonym

thihi Tyrisen rockar vidare med mamiiLizen och PappiiAlex.. <3



Första besöket för mig längtar jag efter, men vi tar allt lugnt och din plan verkar bra, lagom takt med vänner och familj (det är viktigt)



Jag är ledig många många timmar på vardagarna när alla jobbar förutom jag och alla ni mammor här ute som har knyten hemma. :) Så hojta till, jag kommer på en sekund och myser.. <3



/din alec

2010-05-10 @ 17:28:54
URL: http://viljanattstannakvar.blogg.se/
Postat av: ewa

Tack för en god middag och mys med Er och Tyra!!

Hon är ju världens goaste, det tycker vi alla!!

Sen att jag fick låna Wilda över natten är mer än

mysigt, vi har varit ute på en härlig skogspromenad och nu är det sovdags!

Sov gott, lille familjen!

Kram mamma

2010-05-10 @ 22:17:04
Postat av: Farmor Åsa

Men hur söt får man va?

Du/ni får bestämma en dag när ni vill komma till mitt jobb.



Kramar och pussar från den stoltaste farmor´n på jorden

2010-05-10 @ 22:27:06
Postat av: Melanie

vilka underbara bilder!

2010-05-12 @ 08:32:34
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

blev överlycklig över att träffa er en snabbis.

Hon är så söt, hon är perfekt liza.

Va rädd om dig!!



Och jag saknar verkligen dig.

/ A

2010-05-12 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0