Mamma livet leker

Dagarna går så fort, tänk att det redan gått 6 veckor t.o.m mer sen Tyra föddes.
Det är så mycket man vill hinna göra nu när Tyra är så liten men det är så lite man får gjort, men jag njuter verkligen och det är kanske det viktigaste.
Fasen vad det händer nya saker med det lilla livet för varje dag. Nu är hon allt mer vaken, tittar intensivt på saker och ler ofta.

Dagarna går verkligen och jag blir alltid lika förvånad när jag tittar på klockan att tiden kan gå så fort.
Igår rensade jag ut en flyttkartong med massa gamla brev,foton och papper i.
Hittade alla mina och Alex gamla brev, foton, album, grattiskort m.m. Blir alldeles varm när jag tänker på det. På något kort står det "tack för dessa 4 månader".... 4 MÅNADER, nu har vi snart varit tillsammans 7 år och har fått vårat älskade mirakel. Jag skulle inte kunna tänka mig att leva med någon annan än Alex. Du är verkligen min andra hälft och jag älskar dig så mycket. Dom flesta säger att Tyra är så lik dig och det gör mig ingetting för du är helt perfekt och så är hon!





Planer framöver

Fredag 28 maj: Moster Ahnna med familj kommer från skåne för att träffa lilla miraklet
Lördag 29 maj: Musikal med Lillebror (Tyras första "konsert" vi har köpt jättefina hörselskydd)
Söndag 30 maj: Bakluckeloppis
Måndag 31 maj: Första mammaträffen
Tisdag 1 juni: Läkarbesök bvc
Onsdag 2 maj: Pappa kommer och ska börja bygga veranda
Torsdag 3 juni: Amanda Student
Måndag 7 juni: Operation Alex.

Som ni ser så är det fullt upp, är ganska svårt att få till bloggandet men jag försöker. Få se hur länge jag orkar hålla bloggen vid liv. Är det någon föresten som vet hur man kan göra om man skulle vilja ha sin blogg utskriven på bästa sätt? Vore kul att kanske göra en bok utav den:)

Ikväll kommer Alex kompis Jonas, hans flickvän Elin och deras lilla mopps Winston hit på fika. Ska bli så mysigt! Var länge sen vi träffade dom. Får se om vi "lyckas" göra dom bebis sugna eller om vi skrämmer dom:)

Skriver snart igen
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Melanie

Tiden flyger verkligen fram och ibland är det svårt att hänga med tycker jag. Hur tusan kan tiden gå så fort egentligen? :-) Ser att ni har många roliga planer framför er, härligt! Har också funderat på det med bloggen, det vore roligt att skriva ut allting och göra något fint. Spara det på något sätt, det blir ju lite mer personligare då. Hojta till om du kommer på något bra! :)



Hoppas ni får ett trevligt fikabesök idag och att solen skiner på er. Kram!

2010-05-28 @ 08:32:26
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Pinglan

Ja nu är allt kalasande avklarat, snart kommer jag å nosar på Miraklet å kramas å fikar med dig.Kan tyvärr inte komma till Pakwan fast jag var inbjuden(gulligt efter såååå lång tid)...äe i Eksjö på kusseträff.

men vi ses snart kramizar

2010-05-28 @ 20:07:44
Postat av: Anonym

gullegrisen 6 veckor? wow, det går fort nu lizen.

Hoppas ni mår bra och altanen blir fin..



/ A

2010-05-29 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0