Tyra en månad <3

Tänk att det var en månad sen igår som Tyra kom till världen. Tiden går bra fort och man märker att det händer nya saker för varje dag. Tyra har börjat le mer medvetet och det känns som om hon blir mer och mer nöjd för varje dag som vi får dela med henne. Hon är klart en gladare unge, världens bästa! 
Hon växer snabbt så snart kan hon nog börja använda alla fina kläder som hon fick när hon föddes.

Åh.. vad det är skönt när det är helg att få vara tillsammans hela familjen. Dock har Alex jobbat ganska mycket men bara att få gå upp och äta frukost tillsammans är hur lyxigt som helst. IMorgon är han ledig och då blir det nog en tripp ut till famor Åsas jobb.  

Idag har alla mostrarna varit här på lunch/fika (Malin, Noni, Linnea och Moa) Är alltid lika mysigt att träffa er! Tycker om er så mycket och ni ska veta hur mycket ni betyder för mig!

I veckan ska jag börja rensa ut inför bakluckeloppisen i sommar. Har massor att sälja! :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag försöker fortsätta blogga ändå. Är så tråkigt när man följer någons blogg under en längre tid och så helt plötsligt tar allt slut.. Vill fortsätta skriva men just nu handlar det så mycket om att komma i rutin/fas.
Men jag försöker

Kärlek Liza

Hittade en bild. Tänk när jag såg ut så här och tyckte jag hade börjat få mage:)





Kommentarer
Postat av: ewa

Tänk vad ett leende betyder! Jag blir alldeles varm inuti när jag tänker på leendet jag fick av dig Tyra i tisdags!! Hur mycket kan jag längta efter dig!! Du underbara söta lilla Tyra!

Kram till Er alla och hoppas ni får en härlig solig lördag, så ses vi på middag ikväll!

Kram Mamma/Ewa/Mormor

2010-05-15 @ 09:00:37
Postat av: mosan

Tack själv gumman!



Du betyder verkligen mycket för mig oxå med ska du veta!

Sen tycker jag absolut inte att du skriver för lite och om samma saker nu...jag är med och kollar varje dag och jag tycker att du bloggar ganska flitigt för att vara en nybliven mamma!

fortsätt att blogga tycker jag!



Puss på dig

2010-05-16 @ 10:35:55
Postat av: Pinglan

oj Liza förstår att det händer grejer varje minut!!

när jag klarat av den här fullspäckade veckan så står du högt upp på min prio-lista på måste grejer som jag vill göra

hör av mig när jag kalasat färdigt å skickat tillbaka gäster dit där dom bor

kramizar till er alla å puss på nosen till Tyra!!

2010-05-16 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0