Tyra och dammsugaren

När Tyra låg i min mage kommer jag ihåg att jag många gånger tänkte " Är det något ljud du (Tyra i magen) kommer vara van vid när du kommer ut så är det dammsugaren" För gud så man dammsuger när man har hund.
Det roliga är att Tyra nu ÄLSKAR dammsugaren. Är det så att hon är arg och skriker och vi slår på dammsugaren så blir hon helt tyst. Gud så vi skrattade första gången vi prövade detta.
Idag när jag skulle försöka lägga en mätt och belåten Tyra i vagnen för att sova lite, gungade jag henne fram och tillbaka utan resultat. Hon låg där nere i vagnen och tittade med sina stora ögon. Efter en stunds tänkande "Hoppas hon somnar snart så jag kan ta en sväng med dammsugaren" kom jag på det att vadå det e väl bara och köra då lär hon ju somna. Så jag dammsög och flyttade vagnen med mig genom lägenheten. När jag väl var klar ja då sov lilla Tyra:) Jag älskar denna härliga unge, hon är klart bäst!

Idag har vi varit ute på Ingarö och hälsat på min farmor och farfar. Är så mysigt och dom tycker det e så mysigt att träffa lilla Tyra. Även om hon mest bara sover och sover.

Tittade igenom min blogg igår. Kommer ni ihåg när jag såg ut såhär?
Det känns så overkligt när jag ser denna bild, tänk så snabbt man glömmer bort.
Tänk att det är Tyra som ligger i min mage på bilden helt redo att möta världen:)


7/4-10

Ne nu ska jag passa på att lägga mig på soffan en stund. Man får ta vara på stunderna lilla miraklet sover så man själv får vila lite. Skriver snart igen.

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka knep du har, du är verkligen en supermamma :) Skrattade för mig själv efter att du hade berättat det. Alla sätt är bra utom de dåliga! PUSS på er, hoppas vi ses innan nästa fredag!

2010-05-06 @ 15:16:01
Postat av: Fanny

Hej min bästaste vän och världens coolaste mamma!

Hahah, ni är allt för roliga. Jag kan inte vänta tills jag kommer hem igen (om exakt en månad) för att få se vad lilla tyra har vuxit. jag blir ju hemma hela tre månader så ååh vad vi ska umgås allihop. Saknar wilda massor också!!

Ta hand om er. Massa kramar. Älskar dig!

2010-05-06 @ 18:03:00
Postat av: Pinglan

Hihihi......skulle aldrig hända att mina barn skulle bli "dammsugsbarn"!!!!!av naturliga skäl som du nog kan räkna ut

Skönt att höra att ni mår bra- yogade med stolt farmor Åsa idag!!!

ha det bäst så ses vi rätt som det är

kramizar till er alla å en puss till Tyra

2010-05-06 @ 21:01:09
Postat av: Melanie

ja tänk att det inte är så längesen som hon låg där inne, jag tycker det är helt fantastiskt verkligen. Kram!

2010-05-08 @ 11:44:18
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0