Hej mitt vinterland

Åh vad det är härligt. Jag tycker faktiskt det, visst är det kallt men hellre så här än blask och slask.
Lite bilder på lilla Tyra med sin första snö.



Tyra i sin underbart fina geggamoja mössa.
(Att tilllägga jag har en likadan, Tyras pappa med fast grön)




Idag har Malin varit här vi fikade som vanligt, åt lunch och tittade på film. Känns så mysigt när man kan umgås så okomplicerat. Det kallar jag riktig kvalitetstid. Det mysiga med att umgås så mycket och så ofta är att Tyra verkligen blir van vid Malin och Malin vid Tyra. Nu känner man verkligen att Tyra tycker om Malin och känner Malin. Det busas, skrattas, gosas.. Kanske låter hemskt men det blir som lite avlastning när Malin kommer då vi båda kan ta hand om lilla Tyris. Malin vet vad jag menar:)

På onsdag ska vi äntligen åka och bada tillsammans med alla andra mammor och bebisar.
Ska bli mysigt då det var ett tag sen vi doppade oss i bassängen. Ikväll blir det bad i badkaret:)

Idag fick jag även hem mitt nya buzzador paket.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg (men det var ett tag sedan) Är jag Buzzador det innebär att jag är med och marknadsför och testar spännande varor och tjänster. Idag fick jag hem mitt andra paket med


Mild havrevälling från Nestle. Paket innehöll 25 potionsförpackningar med välling.
Några ska jag behålla själv och några ska mina fina mammavänner få prova på. Eller deras små:)
Ska bli spännande att testa denna sort då Tyra nu börjat visa ett intresse för välling.

Imorgon är det Tisdag = Städdag för Tyra och mig!
Skriver snart igen!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0