Tar upp bloggen igen...

Jag ser att det är några trogna läsare som går in och väntar på ett nytt inlägg. Tack!
Nu har jag haft ett paus från bloggandet men tänkte försöka ge mig på det igen.
Måste bara hitta inspirationen, lusten och tiden.
Livet som mamma är toppen.Tyra är den finaste, underbaraste, gnälligaste unge som finns.. ta det sista med en nypa salt! Hon har blivit så stor.. hon är över sjumånader nu! Alltså närmare året än nyfödd. Kan det vara möjligt!
Här kommer lite bilder från tiden som kom och gick

Tyras dopdag

Pappa Alexander häller upp vattnet

Tyra gillade vattnet

1,2,3 nu kommer det vatten

Bästa gudmor  Amanda

Fina presentbordet

Här fikas det

Trött efter dagens kalas

En glad sjumånaders bebis

Jag och Tyra <3

Älskade unge

Tyra har ju som ni såg nu fått sitt namn på riktigt. Hon heter nu Tyra Inga Sofie.. och dagen då hon döptes kunde inte bli bättre! Kyrkan var fylld med närmare 90 personer, stämmningen var otrolig. Sångerna var vackra och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag var mer än rörd den dagen. Ögonen fylldes av tårar när ingångsmusiken gick igång.
Nils karlsson pyssling- vad det är bra.
Tack alla som gjorde Tyras dopdag till den bästa och tack för all hjälp med fika, dopbok, sång och inte minst alla presenter.

Under min mammaledighet har jag lärt mig att det är viktigt för mig med projekt. Det fpr mig att känna mig stimulerad.
Ett av mina projekt var ju just dopet när det var över började mitt nästa projekt loppis. Då pappa ska sälja mitt barndomshus behövs det rensas en hel del därför ordnade jag loppis i söndags. Men nu när det också är över behöver jag nya projekt att hämta energi ifrån.
Därför har jag nu anmält mig att bli me&i försäljare. 
http://www.meandi.se/
Tror detta skulle passa mig alldeles utmärkt och dessutom vara väldigt roligt och givande.
Hör av mig när jag fått besked isf får ni boka in en me&i träff för dom har så mycket fina kläder.

Julen närmare sig med stora kliv. Snart drar den årliga paketinslagningen igång som bara är min grej.
Tyra älskar fortfarande att "suga musten" (amma) ur sin mamma:) Vilket inte gör mig något alls mer än att jag inte kan lämna bort henne helt säkert. Ska jag kunna jobba lite i jul krävs det ju att andra ska kunna ge henne mat. Därför tränar vi stenhårt varje dag och igår åt hon inte av mig mellan 09.30 och 17.30 vilket var toppen.

Jag funderar på att låsa min blogg så vill ni fortsätta följa mig skicka er mail så mailar jag lösenord om så blir saken.

All kärlek från mig snart hörs vi igen
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Malin.

Fina Liza! Vad roligt att du tagit tag i bloggen igen. Även om vi ses typ varje dag (nästan) så är det ändå roligt att läsa din blogg. Självklart vill jag ha lösenordet... puss o kram

2010-11-18 @ 17:38:09
Postat av: mamma

Hej!

Det är så kul att läsa din blogg och se alla fina

bilder! Så jag vill gärna ha lösenord!!

Kram till Er alla!!

Mamma

2010-11-18 @ 18:23:25
Postat av: Anonym

Oj ska ni sälja huset..

Minnen och åter minnen därifrån..!



Det kan vara roligt ibland när man sitter och skriver och komma på lite minnen att skriva om.. Kanske till tyra också :)Minnen är bland det finaste man har, av människor och upplevelser!!! <3



sköt om dig Lizen!!!!

2010-11-18 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0