Efter lite gnäll...

Så tänkte jag att det var dags för lite uppdatering. Ne jag erkänner att det har varit dålig på den fronten men jag vet Liksom inte vad jag ska skriva. Vad som känns relevant eller inte. Vad vill ni veta?:) jag vet vad jag vill veta. Jag skulle vilja veta vilka som fortfarande följer min blogg?kan inte ni lämna en kommentar till mig:)men vad skulle jag skriva nu då?juste, tiden hemma går iaf otroligt fort. Tyra har snart blivit fem månader, fått två tänder och kan sitta korta stunder själv utan stöd. Livet som mamma,matte,sambo känns betydligt lättare än i början. Jag älskar mitt liv, älskar mitt barn,älskar min hund och självklart älskar jag Alex. Om exakt en månad kommer Alex börja jobba vilket känns helt okej. Är otroligt tacksam över den tiden vi fått tillsammans alla fyra. När han börjar jobba ska jag styra upp mitt liv lite för som det ser ut nu ligger vi ofta kvar i sängen till 10 eller strax efter. Ska försöka komma upp i tid och röra på mig, ska nog börja power gå. Försöka rensa upp några kilon,sluta fika men det är svårt när man bara går hemma. Någon som vill haka?Vi fortsätter planera dopet vilket är väldigt roligt. Inbjudningarna är skickade och det ska bli spännande att se hur många vi blir?70?80?90?:) vem vet men många blir vi!härligt. Ne nu ska jag sova imorgon väntas lunch med fd. kollega som också är hemma med bebis. Ta hand om er stora som små kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: Mia W

Tack för igår Liza! super trevligt inseativ!

Tyra har blivit så stor! villket härligt leende! Kram Mia

2010-09-09 @ 07:14:10
Postat av: Åsa

Jag hänger kvar här och läser din blogg! Ska bli mysigt att få ha er hos oss på lördag! Vi ses, kram svärmor ;)

2010-09-09 @ 21:10:51
Postat av: ewa

Hej älsklingsdotter!

Ja, som mamma till Dig och mormor till lilla Tyra, så är det klart jag följer din blogg! Tycker det är kul att läsa vad ni gör och tänker! Det är ju så mycket att fundera över när man blir mamma. Livet blir underbarare och aldrig som förut. Hela tiden har jag mina barn i tankarna och det är nog lika för

alla föräldrar! Hoppas ni har en bra dag i denna vackra höst!

Kram mamma/mormor

2010-09-10 @ 11:32:52
Postat av: Tina

Jag kikar också in med jämna mellanrum! Allt känns relevant Liza! Det är så roligt att läsa om lilla Tyra och er andra oxå förstås! Hoppas att du fortsätter att skriva ett tag till trots att det känns trögt ibland! Mera bilder vore roligt! =) Kram

2010-09-10 @ 23:53:23
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag är en trogen läsare! Ska bli jättemysigt på söndag, längtar! När Alex börjar jobba igen tycker jag att kreativatvå behöver en spark där bak :)

Kärlek

2010-09-11 @ 01:01:54
Postat av: Pinglan

2010-09-11 @ 08:11:36
URL: http://jag kollar in då å då med!
Postat av: Linnéa

Jag är en trogen läsare :) Mysigt det ska bli på brunchen imorgon, längtar!



Kärlek

2010-09-11 @ 14:39:48
Postat av: Amanda

Jag läser också bloggen såklart:)

2010-09-11 @ 18:38:39
Postat av: Anna-Karin

Hej Liza,



Hoppas allt är bra med er men det verkar det som:) du är saknad på skolan:) Jag hittade hit idag av en slump men jag tycker att du ska fortsätta!



Din lilla tjej är helt underbar och fortsätt å njut!!!



Kram från oss!

2010-09-12 @ 08:23:37
URL: http://cookielafamilja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läser!! Måste ju följa er på något sätt här uppe i norr! KRAM, jag längtar till dopet!

2010-09-13 @ 19:13:29
Postat av: Moa

Hej hjärtat!

Jag läser oxå Din blogg fortfarande....jag längtar alltid efter nya inlägg och tycker att allt du skriver är kul o intressant!

Måste hänga snart...missade ju brunchen pga jobb i söndags:(



Jag och Linnéa har pratat om att börja gå, gå och gå! Vi kan väl höras om det!



Puss

2010-09-14 @ 14:50:22
Postat av: Jessica

Hej Snygging!



Jag läser fortfarande din blogg. =)

Rickard vill ses snart om du har tid.



Kram

Jessica

2010-09-20 @ 08:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0