Ett år ligger inte så långt borta

Tänk för ett års sedan var du inte mer än en föreställning. Du fanns men endå inte. Jag trodde på dig men endå inte. Jag visste inte vad som skulle komma,jag hade ingenaning. Nu ligger du här på mitt bröst. Sover,andas,lyfter på huvudet ibland precis som om du bara vill veta att man är kvar för att sen återgå till sömnen igen. Jag älskar dig Tyra. Jag älskar dig mer än jag någonsin drömt om. Du är allt jag önskat mig och mycket mer. Jag visste att det kunde bli bra men inte så bra. När jag ser dig på kort blir jag rörd, när jag ser dig brevid mig blir jag stolt. Det bästa är på morgonen när du ligger i vår säng med din två delade pyjamas där man i glipan kan skåda din fina mage. Du masserar din pappa ganska hårt i ansiktet med dina små händer och ur munnen kommer dit härliga jollrande. Jag älskar dig mammas myra

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst är dom gooa våra små liv! Vackra ord! Kram Mia och Elias

2010-10-01 @ 07:26:58
Postat av: Moa

Älskade Liza...Älskade Tyra.

Du blir rörd som du skriver... just nu sitter jag här på jobbet, själv, och storbölar...detta var såå fint och Du är en fantastisk mamma Liza...till en fantastisk Tyra!!! finner inga ord för den kärlek som jag känner just nu...fast den egentligen är mellan Er två:)



Puss på Er mina hjärtan

2010-10-01 @ 16:39:50
Postat av: Tina

Å va fint skrivet Liza! Man berörs av dina ord!

2010-10-01 @ 17:44:00
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0