Lite pysselipomp med dop och allt

Idag tog jag, Tyra och Wilda en promenad till farstadal för att hämta lite provblöjor. Tack Tina! Det är nämligen en mamma på mitt jobb som är med i olika marknadsundersökningar och den här gången behövde hon 4 st som ska pröva blöjor i storlek 4, vilket passar oss perfekt. Så då får vi några blöjor och sen ska vi bara skriva en liten kommentar vad vi tyckte om dom. Aldrig fel med gratisblöjor när det i vanliga fall kostar multum:)

Igår riggade Alex upp en hemmastudio för fotografering. Bilderna blev otroligt fina. Kan inte vara annat en stolt att jag lyckades knäppa av en sån bra bild på Alex och Tyra. (dock lite efter redigering)









Nu har jag börjat snurra in mig på det här med barnrum igen. Vi bor ju i en 2.a men det skulle gå att göra om den till en 3.a Hur mysigt vore det inte att få inreda ett barnrum. Tänk vad mycket fint det finns.
Men det får vänta för nu är det snart dags för dop av lilla Tyra. Håller just nu på med dekorationer och gästerna börjar anmäla sin närvaro. Ska bli spännande att se hur många vi blir till slut.

Nu sitter Tyra nästan själv. Det har hon gjort sen hon var 4 månader men då var det typ i en sekund. Idag klarade hon att sitta betydligt längre än så. Klart man måste alltid vara på sin vakt men hon satt. Åh.. mammas lilla hjärta tänk att man blir så stolt så fort det kommer ett litet framsteg!

Om en liten stund ska vi åka hem till mamma för middag.( Som dom allra flesta tisdagar) Men det är härligt, ett bra sätt att hålla ihop familjen! Sen imorgon är det babyrytmik.. ska bli mysigt om inte minst att få träffa alla kompisar.

Hörs snart igen Kärlek


Kommentarer
Postat av: Melanie

Vilka otroligt fina bilder! Hon är så fin er sessa!

Kram!

2010-09-22 @ 06:41:09
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej Gullis!

Vilka otroligt fina bilder...som en dröm:)

Ser fram emot att träffa fina familjen igen inom kort. Jag har ju Dina böcker som jag fått låna oxå, måste komma förbi med dom!

Kramar

2010-09-22 @ 09:39:09
Postat av: Tina

Hej Liza! Måst bara säga att bilderna var fantastiska! Alex och DU är sååå duktiga på att fotografera! Kram från oss!

2010-09-25 @ 12:19:31
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0