Mina underbara mammor

Idag har vi haft en heldag jag och Tyra tillsammans med alla mina underbara mammor och deras bebisar.
Det är alltid så mysigt, så lätt, så gott, så bra att träffa er.
Och alla bebisar det känns lyxigt att få följa alla dessa mirakel redan från starten.
Det känns så lätt att vara med dom. Sandra och jag tog bussen tillsammans till och hem från Helena. Är så härligt för vi är precis samma lika, jag och Sandra. Alltid lika trötta på hemfärden så allt är bara såå kul. Vi skrattar så vi gråter och det älskar jag. Nu sover Tyra, säkert helt slut efter dagens äventyr.

Nu har jag bokat in loppis på siggesta den 14 november. Blir till att försöka sälja massa saker från pappa men även lite eget. Ska bli roligt. Så härligt att en kollega ville göra mig sällskap förmodligen ska hennes två barn med och vad jag vet är barn grymma försäljare kanske kan låna en av dom:)

Imorgon blir det babysim för oss ska bli så roligt då Tyra var sjuk förra gången. Hoppas Alex tar med sig kameran så vi kan få lite fina bilder. Lovar lägga in här isf.

Jag har funderat lite på detta med bloggen och den 10/10-09 skrev jag mitt första inlägg och jag funderar på om den 10/10-10 ska bli mitt sista. Då har ett år gått och ni har följt mig och Tyra under hennes liv i magen och första liv ute i luften. Ska ta mig en sista funderare men jag tror det blir sluttet av treskablifyra.

Lite bilder från i veckan när vi hade familjedag i skogen. Det var svampjakt på högsta nivå.


(Med lite avbrott för fotografering förstås)

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad underbart att få vara i skogen och sen dessutom komma hem med en massa svamp!

Fina bilder på er <3



Kram Åsa

2010-09-30 @ 20:07:49
Postat av: Steffeningebjorg

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-01-09 @ 12:51:54
URL: http://steffeningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0