Sjukstuga

Vaknade inatt 3.15 med en väldigt varm Tyra brevid mig. Hon kändes som en kamin,fanns inga tivel om att hon hade feber. Och mycket riktigt tempen visade 39. Lilla vännen, det var bara att plocka fram alvedonen som vi aldrig behövt använda då Tyra alltid varit en frisk tjej. Hon reagerade ganska snabbt på alvedonen så vi kunde återgå till sängen. Tyra somnade efter lite mat men jag tyckte det var svårt att somna ifrån henne när hon inte mådde riktigt bra. Lite sömn fick vi iaf innan det var dax att gå upp. Idag har hon mest varit förkyld,hostig och täppt. Febern har kommit och gått. Men hon är så tapper våran ängel,inte speciellt gnällig eller otröstlig trots allt. Nattningen ikv gick inte riktigt som den brukar. Vi prövade med att bära över henne till egen säng men varje gång blev hon ledsen. Det slutar med att hon somnar på mitt bröst och får hon gärna stanna. "Jag känner inte riktigt igen henne" sa jag till Alex ikväll. Hon såg så otroligt febrig ut på ögonen,alldeles blek och trött. Hoppas det är borta imorgon. Det gör lite ont i för mamma hjärta när liten är sjuk! Nu ska jag krypa till sängs med det finaste jag har,Alexander och Tyra. Skriver snart igen kärlek Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0