Nästan helt frisk...

Igår och idag har Tyra varit feberfri känns jätteskönt. Nu är det bara lite förkylning kvar.
Tänkte lägga in lite bilder på vår stora tjej när hon faktiskt sitter själv..
Tänk att tiden går så otroligt fort. Snart är det dags att börja krypa, gå, springa.. herregud!
(OBS! Mormor/farmor.. Jag sitter precis bakom och är beredd på plötsligt fall.. hehe)



Snart är underbara barn mässan här igen, den 8-10 oktober kommer den till Stockholm. Åh som jag har längtat. Känns inte som om det har varit någon vits att gå innan Tyra kom. Så nu äntligen ska vi gå.



Igår hade jag en riktigt pysseldag. Bröllopspresenten är klar och inslagen.(Kan tyvärr inte ge er någon bild förens brölloppet har varit men det kommer) Sen hade jag lite pyssel inför dopet som jag också hann klart med igår.
Tror dopet kommer bli hur fint som helst med massa små fina detaljer. Alla gästerna kommer fotograferas när dom kommer och bilderna kommer sen att sparas i gästboken, det kommer visas bildspel på Tyra och massa med härligt fika förståss. Roligt blir det iaf!
Imorgon är detta babysim tidigt, tidigt. tur att det är så roligt så det är värt att gå upp! Efter det är det prylmarknad, hoppas hitta en vindtät jacka till Tyra.

Ne.. nu ska vi snart gå ut i skogen och se om vi hittar någon svamp.. önska oss lycka till!

Kärlek Liza



Kommentarer
Postat av: Åsa

Goa lilla Tyra vad duktig du är som redan kan sitta själv! Ja Liza tur att du satt bakom annars kommer farmor och hämtar hem Tyra ;)



Blev det någon svamp? Nu ska jag ut och leta, det känns konstigt att inte kunna plocka på sin tomt längre, jag ska försöka hitta nya ställen!

2010-09-25 @ 11:47:49
Postat av: ewa

Ja, Du Liza, ha ha, just vad jag tänkte oj oj vad

händer, på bordet!! Barn ska sitta på golvet!!

Du kommer förstå när Du blir mormor!!!!

Puss mamma

2010-09-26 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0