För ett år sedan

För ett år sedan satte mina värkar igång på riktigt idag. Jag minns det så väl precis som om det var igår.
Men inte hade vi någon aning om vad som väntade oss.

Inte visste vi att Tyra skulle bli den hon är idag, inte visste vi hur hon skulle se ut, hur hon skulle vara, eller hur det skulle vara att bli förälder.
Ett år har gått så otroligt fort. Hon är det finaste!
Snart blev värkarna tätare och tätare och inom 2 dygn ska hon nu snart fylla 1 år helt otroligt. Älskade unge!


There'll be no surprise
That she'll grow to be
So beautifully
Just like her mother
That’s carrying
<3


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj oj oj vad jag väntade och längtade då! Nu längtar jag också fast på ett annat sätt, har inte träffat Tyra på en vecka! Imorgon ska vi ses <3



kram från farmor

2011-04-11 @ 22:29:47
Postat av: ewa

Underbara Tyra! Vad vi väntade på dig! Är så glad

att just Du blev mitt barnbarn! Jag älskar Dig!!

Jag förundras fortfarande hur ni kämpade, Liza och Alex, hemma innan ni åkte till SÖS. Fast ni aldrig fött barn förut, så gjorde ni det på ert sätt och det blev ett fint minne! Fina föräldrar har Tyra fått! Älskade lilla barn! Kram mamma/Ewa/mormor

2011-04-12 @ 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0