Fredagsmys



Nu är mammas och pappas prinsessa är sjuk igen. Jag envisas ju med att fortsätta tro att det är tänder på gång. Men känns som om jag har sagt det så länge. Hoppas dom snart visar sig.
Men man får försöka se det positiva när liten är sjuk ( då det inte finns så mycket man kan göra)
1. Man får mycket kärlek och mys.
2. Blir fler sovtimmar.
Tyra och jag låg i sängen till strax för 10 imorse, vilket är väldigt ovanligt eller det händer bara inte. 39,5 visade tempen vid 5 imorse på Tyra så idag har vi bara varit inne. Sovit, gosat och busat (så gott det går) det var skönt att få sova lite längre imorse, kändes verkligen som om vi behövde det båda två. Halv 8 vaknade jag vilket kändes som värsta sovmorgonen, Tyra lyckades somna om.  Nu väntar vi på att pappa ska komma hem och fredagsmysa med oss.
Trevlig helg!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vilken fiiin bild!! Sötaste lilla unge! Tänk snart är du 1 år, stora tjejen!



Kärlek från världens stoltaste "moster"

2011-04-08 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0