Glad påsk

Inatt blev ett bakslag då Tyra somnade som vanligt i sin säng men jag åkte iväg på kvällen och när Tyra vaknade fick hon somna hos pappa i soffan. Vi bar in henne i sängen och när hon vaknade 02 så blev hon förmodligen orolig då hon inte var på samma plats som hon somnade vilket gjorde att hon hade extremt svårt att somna om.
Men vi tar nya tag inatt och hoppas att det blir bättre.

Vi har iaf haft en toppendag idag. Dagen började med promenad hem till Sandra och Hugo för en mysig fika och promenad. Efter det gick vi förbi kollegan Sofia för ännu en kopp kaffe.

Mina underbara svärföräldrar körde sen iväg Mamma Liza och Pappa Alex på bio för att få vara barnvakt åt lilla Tyra. Så vi åkte på bio och såg en riktigt feel good film  "Hur många lingon växer det i världen".
Vem kan inte älska glada hudik gänget!

Lite shopping hann vi också med bla ett par solglasögon till mig och linnen till Alex.

Jag vill passa på att önska er alla
GLAD PÅSK
med dessa underbara bilder på vårat hjärta




Glöm inte kika in på me&i och se våra kanonfina påskerbjudanden!
www.meandi.se

Kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fantastiskt söta Tyra!! Längtar efter er, ses när jag kommit hem igen!



Kärlek <3

2011-04-22 @ 00:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0