Födelsedagsfirande

Tyras första födelsedag var toppen. Blev lite trött då jag vill att allt ska vara perfekt när jag kom på att vi glömt säga till föreningen att vi vill ha flaggan hissad. Men jag intalade mig själv att Tyra är lika glad för vimpen som vajade i vinden utanför fönstret. Men nästa år får den inte glömmas.
Dopljuset var iallafall tänt,

Och tårtan och cupcakesen blev goda. (efter lite om och men)

men det viktigaste av allt alla nära och kära som kom för att gratta Lilla Tyra.

Hon fick så mycket fina presenter bla. Sandlåda, gunga, dockor, böcker, tamburin av sin musikaliska morbror och självklart den klassiska 1-års presenten en Bobby car.

Lite bilder från förmiddagsfika tillsammans med farfar, gammelfarmor och farfar och gammel faster.

Tyra och hennes första Tårta <3

Tyra tillsammans med gammelfarmor och farfar. Mellan Tyra och gammelfarfar är det 91 år! Häftigt!

På kvällen kom även Tyras farmor och bonusfarfar, farfar med familj, faster, mormor, morbror Jim och Stoffe, Bonusfarfars föräldrar (vad blir det?) Världens bästa mostrar Malin och Linnea. 
En mycket trött Tyra somnade nästan direkt när vi la henne i sängen vid 08.30 så jag fick lite tid tillsammans med mina kära vänner. 
 
Idag har vi haft en mysig morgon. Tyra har strosat runt och plockat med sina presenter. Efter frukosten tog vi med oss uteleksaker och gungan till gården. Nu sover Tyra och jag ska förbereda inför kvällens me&i träff. Önska mig lycka till!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0