Utvilad

Det var länge sedan jag kände mig så pigg som imorse när Tyra ville gå upp 06.30
Tänk vad en sammanhängande sömn kan göra med en mamma som jag.
Idag har vi varit i djuraffären då Tyra just nu är inne i en fågelfas allting är pip pip. Så därför gick vi ner till zoo för att se på fåglarna. Nu sover hon gott i vagnen och jag håller på och planerar min nästa säsong som me&i-säljare. Jag längtar efter nya träffar, nya kläder, nya kunder. Känner mig laddad.

Härligt med kort vecka men känns det inte lite konstigt att det är valborg på fredag?
Att påsken och valborg kommer så tätt gör ju att man känner sig lite otaggad. Blir nog en valborgsmiddag hos mamma med familjen.

Här kommer lite bilder från Tyras helg hos Farmor. Värmer så i hjärtat när jag ser dessa bilder.

Tyra plockar vitsippor!

Tyra provsitter en mustang på Siggesta.

Snart blir det ännu en promenad i solen.Underbart!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0