Hipp hurra..

..för Vincent idag.
Idag ska Tyra och jag bege oss på årets första 1 års kalas.
Det är Vincent som fyller år och bjuder på poolparty. Ska bli så mysigt! Tänk att alla små har blivit så stora.
Detta betyder ju också att Tyras första födelsedag närmar sig med stormsteg. För ett år sedan gick jag i väntans tider.

Inatt hade vi en bra natt..
Tyra somnade 20.40
Vaknad 02.45 gick upp och gjorde välling.
03.00 Tyra somnar om
05.45 Tyra vaknar och ammas en stund.

Känner mig pigg och utvilad men jag har fått nått kryx i ryggen. Tror jag har sträckt mig eller nått.
Har ont i högersida precis under skuldran. Skulle behöva gå till en massör, det ska jag unnna mig!
Kanske inte är så konstigt att ryggen säger ifrån när man bär om kring på en 9,5 kg tös hela dagarna:)
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0