Semla

Förlåt för dålig uppdatering och det mindre roliga inlägget om kräksjuka i vårt hus när ni kikat in på bloggen.
Jag har varken haft orken eller inspirationen till att skriva. Har varit lite mycket, först var vi ju sjuka sen drog me&i träffarna igång. Har haft två förra veckan och det känns bra. Dock var den ena hemma lite som öppethus och den andra med mina mammor och alla små så det blev vad det blev. Längtar tills jag får köra på riktigt.

Idag får ni en härlig bild på Tyra för hon har nämligen ätit sin första semla.



Skriver mer imorgon håller nämligen på och städar i köket men just nu ser det mer ut som om jag rivit ut allt jag hittade i skåpen och slängt det på golvet:)

Kärlek Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0