Simma och ha kul

Tyra hade en grym natt inatt. Hon sov från 8.10-04.30 drack lite välling och sen kom hon över till oss.
Men det kanske börjar ordna upp sig med nätterna, kanske man får sova ordentligt snart. Vore riktigt skönt!

Nu har vi precis kommit hem efter babysimmet. Tyra svepte en flaska välling och sover nu en stund.
Åh så roligt det är att bada. Idag har vi dykt, doppat huvudet, plaskat och åkt kana. Bebisarna skulle ligga på mage och åka rätt ner i plurret så skulle mamman/pappan ta emot under vattnet. Tyra blev lite kinkig då det inte var jag som tog upp henne på kanan. Så jag fick hålla i henne på vägen ner, så inget dopp. Men roligt var det och lite läskigt för mamman:)

En bild från September 2010 en mindre Tyra i poolen:)

Fotades lite igår när vi var på poolparty. Lovar lägga upp en bild på Tyra i poolen med rosa rosett i håret. Så söt!

Alex är fortfarande sjuk. Inge roligt alls!
Får se om han hinner bli frisk till helgen då vi har tänkt fira mig både Lördag och Söndag. Annars får vi skjuta på det men hoppas för både Alex skull och lite för mig:)  

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Ewa

Om jag får så kommer jag snart och lånar den fyrbenta svarta vännen, Wilda!! Vi kan behöva luft

bägge två!!

Så trist att Alex är dålig igen!! Jag tror människorna behöver vår och sol nu!! Den här tiden

är inte kul med alla baciller överallt!

Ses snart!! Kram

mamma

2011-02-28 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0