Sjukstuga..

..Igen!
Så här mycket har vi aldrig varit sjuka tidigare. Men det blir väl så när man får småbarn:)
Och det är det ju värt. När Alex väl började känna sig lite bättre blev det Tyras och min tur. Jag vaknade med huvudvärk och ont i kroppen på fredagsmorgonen och Tyra med mycket högfeber.
Trots den höga febern har Tyra hållt igång så det har knappt märkts mer än att hon sovit flera gånger, vilat mer och varit varm. Febern har inte påverkat hennes aptit heller vilket känns skönt.

Idag var Alex iaf så pigg att han begav sig ut för att handla lite. (Antar att det skulle inhandlas paket till mig då jag fyller år imorgon) När han kom hem ställde han detta stora paket på vårat vardagsrumsgolv. hur tänkte han att jag skulle kunna hålla mig tills imorgon?
Men paketet var inte till mig utan till hela familjen.


Tyra fick öppna paketet

Spännande..

En ny damsugare!!
Jippie!

Det var inget större fel på våran gamla förutom att man inte kunde dra in sladden, Sladden var för kort så man fick byta uttag hela tiden, Den lät mycket och sög inte så bra:) Men annars inget fel!

Idag har vi en lugn hemma dag fast solen skiner och man gärna skulle vilja bege sig på en promenad.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj vad mycket roligare det kommer att bli att dammsuga!



Kram och Krya på er!

2011-02-26 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0