Världens Finaste Hund

Finns det någon hund som är så tålmodig som Wilda. Sen är det en annan sak att hon är energisk, drar i kopplet, hoppar och inte alltid fattar vad man säger men det finns nog ingen hund som är så barnvänlig, har så mycket tålamod med Tyra som Wilda har.
Idag när jag klippte hennes tassar kom Tyra krypande över golvet. Klappade, bankade, drog, slet, klätrade och grejade på Wilda och endå bara låg hon där. Och om jag inte har fel tyckte hon nog det var ganska mysigt.



Är så skönt att aldrig behöva vara orolig för att det ska hända något. Jag kan inte begära av min hund att hon ska ha koll på sin svans när hon viftar glatt men det känns bra att inte ens behöva begära att hon ska vara snäll. För det är hon rätt igenom. Fina goa Wilda tack för att du tog emot våran nya familjemedlem så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0