Vi föräldrar Gravid 2 februari



Min förlossningsberättelse publicerades i Vi föräldrar Gravid som kom till butik den 2 februari.
Ett roligt minne att spara. Dock visste jag inte att denna skulle komma med bara några sidor efter.



För mig finns bara kärlek
Jag och min partner fick två missfall ganska tätt och båda gångerna hade vi hunnit berättat för våra föräldrar att vi väntade barn. Detta är något jag är väldigt tacksam för i dag. När vi för tredje gången fick veta att vi var gravida var det självklart blandade känslor för oss alla. Hur skulle det gå? Men tack vare det fina stödet, bland annat från min sambos föräldrar fanns det ingen anledning att inte berätta.
Mina svärföräldrar har alltid funnits där för mig, förstått min oro och svarat på mina frågor, dag som natt. Jag tvekar aldrig om att ringa dem. Trots min fina relation till mina egna föräldrar älskar jag mina svärföräldrar lika mycket. Har efter lite prat med mina mammakompisar insett att detta inte är så vanligt. Ofta nämns ordet svärmor som något negativt/nedlåtande, men för mig finns det bara kärlek.
Nu har vi fått vårt älskade mirakel Tyra, 8 månader, och att se mina svärföräldrars (och föräldrars) stolthet över det första barnbarnet värmer så i mitt hjärta. Tänk att vi fick ge detta till dem och det är de värda efter allt de har gjort för oss.

Har tyvärr inte texten på den andra (då jag aldrig fick granska den)

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: ewa

Hej!

Söta Tyra och första semlan!! Vilken härlig bild!

Tyckte hon det var gott??

Jätte mysigt att läsa i tidningen om er, och fina

bilder!! Underbart att få vara mormor!!

Ha nu en bra dag!

kram

mamma/ewa/mormor

2011-02-09 @ 07:45:10
Postat av: Åsa

Ja Liza du vet hur glad jag blev när jag läste tidningen!

Först kom glädjetårarna när jag läste om Tyras entré sen när jag läste vidare i tidningen så blev det hysteriskt mycket tårar på väg från affären där jag köpt tidningen och till bilen! Undrar vad dom trodde som jag mötte på vägen?!



Kram Svärmor/farmor

2011-02-09 @ 09:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0