Vinden har vänt..

Jag vet inte vad som hänt men det bara rullar in härliga överraskningar

  • Tyra tar nu mera nappflaska.
  • 20 % avgiftsänkning på lägenheten.
  • Som tack för att jag tipsat om någon som kunde delta i en undersökning om snus (Vilket jag inte ens kommer ihåg att jag gjort) fick vi en biocheck.
  • Två gratis tidningar Fitnessmagazin som tack för att jag deltog i en Buzzador kampanj.

Ja tänk vad små övverraksningar kan göra en glad, energirik och stark.
Och det behövs lite extra just nu när min fina Alex ligger hemma med högfeber och ont i halsen. Lite extra att pyssla om.

Idag blir det 10 månaders kontroll för Tyra. Ska bli roligt att se hur det står till nu när hon börjat äta så bra.
Hon har blivit så stor vår lilla tjej.


Så stor så hon nu kan ha tofs:)
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0