11 timmar

Under 11 timmar idag ammade jag inte ett zipp.. zero... non!
Känns grymt!Bara fortsätta imorgon. Det roliga är att när Tyra skulle få amma lite innan hon skulle sova släppte hon typ efter 10 min vände sig om och somnade. Trodde hon skullle suga sig fast och aldrig släppa haha!
Återstår att se hur natten blir men jag tror inte det blir någon skillnad om isf inte till det bättre. Hon har ju ätit så himla bra idag och maten, gröten och vällingen hon fick i sig tror jag mättar mer än min mjölk.

Idag tog vi en promenad ner till hamnen dock var inte butiken pappaprylar öppen men vi tittade in på ittala outleten. Funderar på att önska oss nya tallrikar i födelsedagspresent. Då vi börjar tröttna på våra olika märken av talrikar,skålar och fat. Vore roligt med något lite finare och dessutom samma märke/sort.
Serien Ittala teema gillade vi mycket. Lägger upp bilder på en röd servis men vi föredrar vitt (men det är för att ni ska se nått)



Väldigt klassiska och snygga. Eller vad tycks?

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0