Ännu en dag..

.. börjar lida mot sitt slut. Herregud var tar tiden vägen!
Idag har vi haft en mysig dag i kära vänners sällskap.
Jag, Tyra och Wilda tog en promenad ner till konsum imorse för att inhandla vad jag hoppas är det sista paketet med ammningsinlägg. Utanför konsum möte vi sen upp Malin och hennes hund Troja. Vi gick hem och Alex kom hem för lite lunch. Var mysigt!
Och VIPS så var huset fullt av barn,vänner och hundar. Linnea, Vernoica, Moa, Frida och hennes två syskon på 2 och 4 år, Sandra och hennes lilla Meja på 6,5 månader.
Fullt ös men mysigt. Vi lekte på golvet, fikade och skrattade.
Tyra är så fascinerad av äldre barn tror det är för att dom är så oskyldiga som en oskriven bok typ.




Alla åkte hem, Alex kom hem från jobbet och nu har han åkt till västerås för att titta på bandy.
Tyra och jag har haft hinderbana här hemma i vardagsrummet. Hon har sig förbi stock och sten för att komma fram till granen. Sen vänder hon sig mot mig, tittar på mig med sina stora ögon precis som att hon vet att det är "aj aj".

Tyra vet precis hur man ska göra för att inte få barr i fötterna.

Man klättrar upp på gåstolen

Siktar in sig på målet

Sen tar man tag i granen!


Vi har skrattat åt Wilda och bara mysigt. Nu sover min fina skatt!
Snart kommer Malin hit för en kvällsfika sen funderar jag på ett bad. Imorgon blir det besök hos Tyras farmor.

Juste jag har börjat läsa en bok. Den är grym!



Läs den om ni vill ha några goa skratt! Längtar redan tills ikväll då jag får krypa ner i sängen och läsa hennes bok.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för igår, var verkligen jättekul & mysigt!!



Älskar bildserien på Tyra mot granen haha. Så klockrent att hon inte vill ha barr i fötterna! Söta barn!



Hoppas vi ses snart igen <3

2011-01-05 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0