En idé

Igår när jag skulle sova låg jag och tänkte på det här med amningen. har ju sagt att det skulle bli ändring nu när vi fått nya vagnen. Kom då på den lysande ideen. Jag vill ju fortsätta med att amma på kvällen/morgonen men inte över dagen.Så varför ska jag då ha amningsbh hela dagen?
Jag som också längtar väldigt  mycket efter att kunna använda alla mina vanliga.
Fick ju dessutom en ny fin bh av Alex för inte så länge sedan. Så imorse när vi gick upp satte jag på mig en vanlig bh.Så skönt! Känner mig redan mycket snyggare/fräschare Det gör ju också att amningen blir mer svåråtkomlig och som en liten reminder när jag drar fram bröstet att "nehe det gick inte " Så nu har jag inte ammat Tyra sedan halv 9 imorse. Hon har ätit både gröt och mat.
Tyra och jag åkte imorse till Willys och köpte lite godsaker till henne. Efterrätter, majskrokar och lite ny mat.
Nu ska det bli äta av och det känns kul! Skriver mer ikväll, dessutom ska ni få se bilder på nya vagnen. Kanske dröjer lite då jag glömde min kamera hemma men Alex fick med sin.

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0