Förlåt..

..för dåligt uppdatering. Dom sista dagarna har bestått av ångest så jag har inte haft ro att skriva. Ingen allvarlig ångest men jag blir alltid så när jag inte har kontroll.
Idag var det dags för me&i-kickoff i sollentuna
Ett. Jag skulle vara från Tyra 9 timmar (Ja ni läste rätt jag skulle vara ifrån Tyra inte Tyra skulle vara utan mig, för det vet jag att hon klarar)
Två. Jag skulle köra bilen själv till ett ställe jag aldrig varit på. (Vilket är typ det värsta jag vet)
Detta gör att jag några dagar innan går runt med ständig huvudvärk och blir dålig i magen.

Nu är det över iaf och det gick med bravu. Aa.. eller jag kan nog hela området där nu men jag kom både dit och hem. Dock tog det lite längre tid en vad det skulle men äh.. vad gör väl det!

Tyra har alltså för första gången varit med sin pappa en heldag. Han har självklart haft henne förut men aldrig längre än att jag hunnit hem tills det blivit mat eller sovdags. Nu skulle han klara två läggningar och flera matningar. Och jag tvekade aldrig på att han inte skulle klara det men självklart är det svårt. Jag har varit hemma med Tyra i nio månader och kan än tycka det är svårt att veta när det är dax.Samtidigt som det ofta går på rutin.
Dessutom bestämde sig min älskling att åka med sin pappa och familj till släkt i katrineholm.  Vilket skapade ännu mer ångest hos mig då ni som följt min blogg länge vet att våran lilla ängel inte har att åka bil i sin 10 i topp lista.
Men självklart la jag mig inte i det beslutet utan tippsade om att hon inte skulle sova innan dom åkte (så hon kunde sova i bilen och samma sak på vägen hem. Sen bad jag också att inte få några updates som "Hon bara skriker men nu är vi framme" Vilket jag inte heller tror Alex skulle skriva men man vet aldrig. Och om jag ändå inte kan påverka är det bara onödigt.
Så jag åkte hemifrån 9.00 och 11.30 fick jag det första medelandet "Hon har sovit 40 min nu borstar hon tänderna" och så var det en bild på henne när hon satt i bilen och såg nöjd ut och det värmde så.
Runt 18.00 möttes vi hos Alex mamma för middag. Tyra var så nöjd när jag klev innanför dörren och allt hade gått så bra. Tänk att hon blivit så stor min lilla flicka!

Me&i-Kickoffen var grym och jag längtar så tills jag får komma igång. Kläderna var underbara och jag sa det till Alex, tror inte jag kommer bli rik på detta snarare fattig.(det fanns så mycket jag ville ha, typ allt)

Nu har vi kommit hem. Tyra sover och jag sitter här och andas. Tänk så gott jag kommer sova inatt nu när all ångest är borta! Jag känner mig fri!

Kärlek Liza

Kommentarer
Postat av: ewa

Första gången är alltid första gången! Men så härligt när det blir bra!! O tänk så mysigt för

Tyra att rå om sin pappa hela dagen!

Kram till er alla tre!

mamma/ewa/mormor

2011-01-24 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0