Första inlägget 2011

Gott Nytt år på er alla bloggläsare.
Hoppas erat nyår var lika fantastiskt som vårt.
o Ack så trött man är idag, blev inte mer än 3 timmars sömn men det var det värt.

Det blev en underbar kväll igår med familj, fina vänner, god mat och många skratt.
Vi hade delat upp alla rätter så ett par ansvarade för förrätten, vi för huvudrättet och ett annat par för efterrätten.
Ett tips till er från mig inför nästa Nyår då det kändes så lyxigt att fast vi var hemma hos oss så behövde Alex och jag inte göra något vad det gällde förrätt eller efterrätt. Annars brukar det bli så att den man är hos får göra det mesta men detta blev toppen alla drog sitt strå till stacken helt enkelt.

Vi pratade, skrattade, spelade spel och hade det mysigt!
Orkar inte skriva så mycket idag ska snart gå och lägga oss. Kom inte i säng förens 05.30 imorse och den lilla som sov större delen av kvällen igår ville upp 08.30:) Då var det bara att vakna till och gå upp!
Här får ni iaf lite bilder från nyår 2010/2011!
Fina vänner <3

Hann inte fota förrätten så vi går direkt på varmrätten
Fondue med bakpotatis och grönsaker

Efterrätt
Choklad fondue med frukt och kaffe


Tyra vaknade till tolvslaget och fick fira det inne med mig

Röda läppar och en fin klänning jag hittade hemma hos mamma gjorde mitt nyår

Hela gänget

Min fina vän Alex ;)


Från en sak till en annan.
Har tyckt att Tyra bara under natten fått mycket mera hår..Titta?

 
Tyra testade en ny krypstil idag. Hon gör precis som när man går fast med händerna i marken.


Är en väldigt spännande period just nu men samtidigt väldigt frustrerande. Tyra vill ju så gärna gå själv men det går bättre och bättre med hjälp av möblerna. Ibland är det som en hinderbana här hemma. Runt, runt, runt!

Avslutar med några underbara bilder på Tyra och världens snällaste hund Wilda som låter Tyra dra henne i öronen, nypa henne i nosen och alla andra hyss hon kan tänka sig!


Lägg märke till Wilda på sista bilden!

Skriver snart igen nu ska jag slappa!
Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är.

Och vad du har gått ner i vikt efter förlossningen och allt...! God fortsättning

2011-01-01 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0