Fullt ös

Fortfarande dålig uppdatering här på bloggen.
Det är fullfart på Tyra och mig hela dagarna sen har kvällarna bestått av förberedelser inför Tisdagens första visning av Me&i-kläderna. Ska bli grymt och som det ser ut just nu är det många som kommer.Hoppas dom är shopping sugna. Här har det hämtats paket, hängt upp kläder, klistrat lappar, Sorterat kläder, skrivit ut dokument, tagit fram information och ikväll väntas utbildning på hur man lägger in ordrar sen är det bara att köra. Har laddat upp med godis inför mötet ikväll som är via telefon.






Jag hoppas ni har varit inne på
me&i och kikat på den härliga vårkollektionen.

Idag har Tyra och jag varit på rytmiken tillsammans med alla fina mammor och deras små. Det var länge sen vi var på rytmiken och det märktes på barnen. Dom nästan gapade av spänning. Riktigt roligt. Efter det var vi kvar och lekte en stund i lekrummet.
Tyra somnade i vagnen på vägen hem och var förmodligen helt slut för sen sov hon i 2 timmar. Vaknade vid 14 och sen dess har vi bara gosat. När klockan var 17.00 kom jag på men herregud hon har ju bara sovit en gång.
Men vi höll ut och ska se om det blir någon skillnad för natten. Om hon kanske sover bättre om man försöker samla ihop hennes dagssömn till en lång. Hon somnade precis som vanligt kl 19.00 dock fortare en vanligt hann inte ens sätta mig brevid innan hon sov djupt.

Tyra vinkar också. Så fort någon säger hejdå så vinkar hon eller när hon tröttnat och vill göra något annat än att stå och prata så vinkar hon hejdå till personen mamma pratar med:)Haha.. Inte annat än charmigt! 

För en månad sedan skrev jag om något roligt som skulle hända men som jag inte kunde berätta. NU är det bara några få dagar kvar. Känns roligt! Snart får ni se!

Kärlek Liza 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh Liza vad kul. Hoppas att Me&i-träffen blir bra. Kommer gå galant med dig som värdinna :) Finns inga tvivel. Tänker på er varje dag. Ge Tyra en bamsekram och massa pussar såklart från mig! Love F

2011-01-28 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0