Lite egentid

Idag har jag och Alex varit på vår första Bio sen vi blev föräldrar.
Tyra fick åka hem till mormor var så mysigt!
Vi såg filmen The town och den var ruggigt bra.


För Tyra hade det gått bra. "Hon är bestämd" sa mamma när vi kom men det var inget nytt för oss bara skönt att andra får ta del av det :) Men jag har hört att envisa barn kommer långt och det tror jag på.
Hon ville inte ta flaska med pumpad mjölk men däremot flaska med vatten. Trodde hon skulle vilja amma när vi kom men icke hon åt lite mat så var det bra. Tror hon börjar tappa intresset för bröstet lite om det inte är så att hon är trött och får somna vid det t.ex. på natten.
Ska försöka inte amma på dagarna nu och se om det ordnar sig!
Var iaf väldigt mysigt med lite egentid tillsammans med Alex. Vi höll varandra i handen, låg på varandras Axlar och hade det bara så bra. Jag älskar Alex, älskar honom så enormt. Men i vardagen är det svårt att ta vara på varandra, njuta av varandra när det är så mycket annat. Därför är dessa tillfällen guld får se till att det blir oftare!

Ikväll var vi även och tände ljus för Micke som skulle fyllt 22 idag. Tänker på dig speciellt idag!

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0