Livet är som en hinderbana..

När Tyra somnar för natten är det som om 10 barn röjt runt här hemma. Underbart! Då är det liv i huset!
Tyra vågar utforska allt mer och mer.. här dagens hinderbana!

"Längs väggen i köket"

"Nu ska jag bara ta mig runt tunnan"

"Snart framme"

"Bara lite till"


"Så, runt karmen"

"Tittut vardagsrummet"

"Nu kommer jag"

"Kan man inte få lift med gåvagnen?"

"En kant klar och kanter är det värsta"

"Raksträcka, enkelt"

"Klart"

"Vad nu? en kant till?"

"Tar gåvagnen över till andra sidan"

"Så parkerad"

"Fixar jag det här mamma?"

"Klart jag gör!"

"Wilda hjälper du mig, jag ska dit?"

"Äntligen framme, för vet ni vad som finns i detta skåp?"


KEX!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig hon är Tyrisen och vad kul att du har fotat hela äventyret!



kram på er!

2011-01-06 @ 10:37:31
Postat av: ewa

Oj, vad roligt!! Tyra är ju för underbar, och jag tror att Wilda kan bli en bra ledarhund!!

Kram till er!

2011-01-06 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0