Utflykt

Igår när vi skulle gå och lägga oss frågade Alex
-Vad ska ni göra imorgon?
-Vi ska ju till naturhistoriska med mamma och lillebror.
-Jag vill också gå på museum ska nog vara ledig imorgon sa Alex då
Och jag blev så glad men trodde inte det skulle bli så. 
 
Men när jag vaknade imorse låg han kvar brevid oss och det värmde så i mitt hjärta.
Så vi åkte hela famikjen tillsammans med Mamma, hennes sambo,min lillebror och hans tjej till Naturhistoriska.
Tyra sov på vägen dit och var hur pigg och glad inne på museet. Sprang runt och tittade på allt. Busade och skrattade.














Hon börjar bli så stor våran lilla tjej. Och trött efter museet somnade hon också i bilen på vägen hem.
Hon äter allt mer eller hon gapar inte stort direkt efter skeden man får lura henne lite:) 
Kände detta tydligt när vi kom hem då pumpen snabbt fick komma till användning. Är inte skönt när det blir så men som sagt jag "vill" sluta amma helst idag ännu hellre igår. Och snart är vi på god väg!

Imorgon blir det fika med dom finaste vännerna!

Det har varit lite rörigt här hemma dom sista kvällarna. Så vi har lite grann fått börja om vad det gäller nattningen. Men idag gick det toppen behövde bara gå in en gång sen sov hon. Snart ska vi ta tag i nätterna också kanske imorgon!

Vagnen är förresten förmodligen såld. Gick snabbt men vi får se! Nästa vecka kommer nya vagnen. En Brio Race



Sen fick jag veta en annan rolig sak idag som jag Tyvärr inte tänker berätta än. Ni får vänta en månad!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: ewa

Men hallo!! Vet du inte hur nyfiken din mor är??

2011-01-03 @ 21:39:21
Postat av: Åsa

Och din svärmor!?!

2011-01-04 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0