Vagnen har kommit äntligen

Jag rekomenderar inte att sälja sin vagn innan den nya har kommit. Vi trodde dock inte det skulle gå så fort att få den såld och dessutom inte att den nya vagnen skulle bli sen i leveransen.
Nu visade det sig att den gråa som vi beställt inte ens kommit till Brios lager. Så vi har bestämt oss för att ta en annan färg. Blir en brun eller svart.. Vad tycker ni?


Nu när vi får våran vagn ska det promeneras. När Tyra blir trött och vill snutta på bröstet tills hon somnar ska vi istället gå ut och gå. Ska ge mig fasen på att få bort amningen på dagarna och det kommer gå.

Igår var vi ute på Ingarö tillsammans med mina underbara mammor och deras mirakel. Var så häftigt att se alla då vi inte setts på länge. Det hade verkligen hänt mycket. När man har kännt dessa små så länge redan innan dom låg i magen så blir man rörd av att få följa deras utveckling. Deras liv!


Tyra och Hugo


Finaste Hugo <3

Tyra hittade en rolig "gåvagn"

Bus med Hugo, förlåt Sandra men jag tror Tyra biter hugo i handen!

Sen tänkte vi ta en fin bild på alla bebisar. Men det tyckte inte Tyra!

Vi försöker igen men då blir Nora också ledsen!

Idag kommer finaste Ida hit och fikar med mig! Har saknat henne var så länge sen.
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0