Alla samlade

Nu är hela familjen Lövén/Zetterberg samlade igen.
Igår em körde vi över Tyra till farmor Åsa. Efter att ha pussat henne hejdå skyndade vi oss hem för att städa och förbereda middagen. Kl.18 kom gästerna och vi åt, åt och åt. Gud så gott allt var. Kändes lite som halv åtta hos mig.

Kvällens dukning

Moserande och tilltugg

Varmrätt

Gästerna (ser ut att ha roligt eller?)

Värdparet


Det är alltid lika trevligt att ha Jensa och Alexandra här på middag. Vi skrattar väldigt mycket, pratar, spelar spel. Dom är så fina våra vänner. Alexandra och jag hann även med några låter i sing star
Jag vann 3/3 GÅNGER!

Vid 20.00  sms.ade jag Åsa och fick till svar att Tyra sov. Jag kände mig totalt avslappnad.
Det som jag var mest orolig för var att jag i sömnen skulle tro att Tyra var borta (Eftersom hon inte fanns i sin säng) Har haft såna "drömmar" förut då jag sprungit runt och letat efter folk som inte funnits. Var nära på att skriva en lapp och sätta på hennes säng:
TYRA ÄR HOS SIN FARMOR. TRYGG OCH SÄKER. GÅ OCH LÄGG DIG LIZA!
Men när jag sa det till Alex skrattade han åt mig och det gick ju bra endå.
Somnade vid halv två och vaknade som först vid 8.00 eller 9.00? (Lite förvirrad av omställningen av klockan)
Hur som helst ringde då och kollade hur allt gick och återgick sen till sängen någon timme.
Såå skönt!
För Tyra hade det gått hur bra som helst några vänder välling på natten och uppstigning 05.30:)
Tack Åsa och Leif det var så skönt med lite egen tid och en HEL natts sömn.

Nu är hela familjen samlad och Tyra sover gott i sin säng.
Imorgon är det måndag
Ny vecka Nya möjligheter.

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tackar för en fin helg med Tyra! Ska erkänna att jag sov middag efter att hon åkt hem, det var några år sedan vi hade en sån liten emellan oss på natten!



Kramar från farmor

2011-03-27 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0